sobota, 1 listopada 2014

5.Chwilowa nieobecność

Przepraszam za swoją chwilową nieobecność, jednak ostatnio późno wracam do domu i nie mam jak zrobić zdjęć. Prace już są i leżą grzecznie i czekają na zdjęcia :). Wgl zainteresowałam się robieniem na drutach xD.Jak na razie marnie bo nie ukrywając idzie mi kiepsko, jednak trening czyni mistrza tak przynajmniej twierdzi moja mama XD. Zobaczymy co z tego będzie! Spodobała mi się również biżuteria z koralików. Robi się je na krośnie o ile się nie mylę xD. No zobaczymy czy mi się nie odwidzi xD. Posty ze zdjęciami pojawią się już niedługo!
Jeśli spodobał Ci się mój blog to była bym wdzięczna za obserwację. Taka jedna obserwacja naprawdę wiele dla mnie znaczy, wtedy wiem, że nie piszę sama dla siebie XD.

2 komentarze:

  1. Ja bardzo lubię robić na drutach i w najbliższym czasie mam zamiar zrobić "robótkowy" post :)
    Już wstawiłam Twój baner :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja na razie jestem w stanie zrobić szalik xD może kiedyś się nauczę robić coś konkretnego. Dziękuje za wstawienie :)

      Usuń